Ga direct naar de inhoud, het hoofdmenu of het zoekveld.
In het profiel Bouwen, wonen en interieur maken leerlingen kennis met alle aspecten van het bouwproces: van ontwerp tot product. De leerling leert hiervan de basisvaardigheden en de basiskennis, maar wordt nog geen volleerd metselaar of timmerman.
In de onderstaande figuren wordt een beeld gegeven van de instroom, de doorstroom en het studiesucces voor het profiel Bouwen, wonen en interieur, waarbij de cohorten herberkend zijn naar de profielindeling.
De cijfers zijn gebaseerd op de gegevens van leerlingen in leerjaar 3 voor cohort 2012 t/m 2015.
Totaal aantal leerlingen 2.678 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Man | 90% | LWOO | 42% | Stedelijk (G4 + G32) | 23% | |
Autochtoon | 88% |
Totaal aantal leerlingen 2.431 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Man | 88% | LWOO | 41% | Stedelijk (G4 + G32) | 22% | |
Autochtoon | 90% |
Totaal aantal leerlingen 2.435 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Man | 87% | LWOO | 42% | Stedelijk (G4 + G32) | 18% | |
Autochtoon | 90% |
Totaal aantal leerlingen 2.495 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Man | 86% | LWOO | 43% | Stedelijk (G4 + G32) | 19% | |
Autochtoon | 89% |
Totaal aantal leerlingen 2.944 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Man | 86% | LWOO | 38% | Stedelijk (G4 + G32) | 19% | |
Autochtoon | 89% |
De kaarten binnen onderstaande tabbladen tonen gegevens voor cohort 2012 t/m 2015.
Onderstaande figuren tonen gegevens voor cohort 2012 t/m 2014, waarbij het gegevensjaar één jaar na instroomjaar is.
Tweede jaar bovenbouw vmbo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blijven zitten in leerjaar 3 | In leerjaar 4 vmbo | |||||||||
Instroom in leerweg, leerjaar 3 |
Aantal |
Uit vmbo % |
BB % |
KB % |
GL % |
TL % |
BB % |
KB % |
GL % |
TL % |
BB | 1.166 | 7,5% | 5,0% | 0,1% | 0,0% | 0,0% | 85,8% | 1,6% | 0,0% | 0,0% |
KB | 1.182 | 1,7% | 0,3% | 4,0% | 0,0% | 0,1% | 9,9% | 83,8% | 0,3% | 0,1% |
GL | 330 | 0,3% | 0,0% | 1,5% | 6,4% | 0,0% | 0,0% | 3,0% | 60,6% | 28,2% |
Totaal | 2.678 | 4,0% | 2,3% | 2,0% | 0,8% | 0,0% | 41,7% | 38,1% | 7,6% | 3,5% |
Tweede jaar bovenbouw vmbo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blijven zitten in leerjaar 3 | In leerjaar 4 vmbo | |||||||||
Instroom in leerweg, leerjaar 3 |
Aantal |
Uit vmbo % |
BB % |
KB % |
GL % |
TL % |
BB % |
KB % |
GL % |
TL % |
BB | 993 | 6,2% | 6,8% | 0,2% | 0,0% | 0,0% | 85,2% | 1,5% | 0,0% | 0,0% |
KB | 1.105 | 1,6% | 0,1% | 2,5% | 0,1% | 0,0% | 8,3% | 86,7% | 0,5% | 0,1% |
GL | 333 | 0,9% | 0,0% | 2,4% | 2,4% | 0,3% | 0,0% | 3,3% | 43,5% | 47,1% |
Totaal | 2.431 | 3,4% | 2,8% | 1,6% | 0,4% | 0,0% | 38,6% | 40,5% | 6,2% | 6,5% |
Tweede jaar bovenbouw vmbo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blijven zitten in leerjaar 3 | In leerjaar 4 vmbo | |||||||||
Instroom in leerweg, leerjaar 3 |
Aantal |
Uit vmbo % |
BB % |
KB % |
GL % |
TL % |
BB % |
KB % |
GL % |
TL % |
BB | 983 | 4,9% | 4,6% | 0,1% | 0,0% | 0,0% | 88,9% | 1,4% | 0,1% | 0,0% |
KB | 1.146 | 0,4% | 0,3% | 2,4% | 0,0% | 0,0% | 8,2% | 88,0% | 0,7% | 0,0% |
GL | 306 | 3,6% | 0,3% | 3,9% | 3,9% | 0,3% | 0,0% | 2,6% | 53,6% | 31,4% |
Totaal | 2.435 | 2,6% | 2,0% | 1,7% | 0,5% | 0,0% | 39,8% | 42,3% | 7,1% | 3,9% |
Tweede jaar bovenbouw vmbo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blijven zitten in leerjaar 3 | In leerjaar 4 vmbo | |||||||||
Instroom in leerweg, leerjaar 3 |
Aantal |
Uit vmbo % |
BB % |
KB % |
GL % |
TL % |
BB % |
KB % |
GL % |
TL % |
BB | 1.027 | 4,8% | 3,2% | 0,3% | 0,0% | 0,0% | 90,5% | 1,2% | 0,1% | 0,0% |
KB | 1.126 | 0,7% | 0,3% | 1,9% | 0,1% | 0,2% | 5,2% | 91,4% | 0,3% | 0,0% |
GL | 342 | 7,0% | 0,0% | 0,6% | 4,7% | 0,0% | 0,0% | 1,8% | 68,7% | 17,3% |
Totaal | 2.495 | 3,2% | 1,4% | 1,0% | 0,7% | 0,1% | 39,6% | 42,0% | 9,6% | 2,4% |
De figuren binnen onderstaande tabbladen tonen gegevens voor cohort 2012, waarbij als gegevensjaar drie jaar na cohortjaar wordt gebruikt.
De figuren binnen onderstaande tabbladen tonen gegevens voor cohort 2012, waarbij als gegevensjaar drie jaar na cohortjaar wordt gebruikt.
De percentages tellen per rij op tot 100 procent.
BB | KB | GL | TL | Geen diploma, uitstroom na leerjaar 3 | Geen diploma, uitstroom na leerjaar 4 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Instroom in leerweg Leerjaar 3 |
Aantal | % | % | % | % | % | % |
BB | 1.166 | 77,6 | 3,1 | 0,0 | 0,3 | 9,4 | 9,5 |
KB | 1.182 | 10,5 | 83,4 | 0,3 | 0,8 | 2,7 | 2,3 |
GL | 330 | 0,0 | 4,5 | 61,2 | 31,8 | 0,6 | 1,8 |
Totaal | 2.678 | 38,4 | 38,7 | 7,7 | 4,4 | 5,4 | 5,4 |
De percentages tellen per rij op tot 100 procent.
BB | KB | GL | TL | Geen diploma, uitstroom na leerjaar 3 | Geen diploma, uitstroom na leerjaar 4 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Instroom in leerweg Leerjaar 3 |
Aantal | % | % | % | % | % | % |
BB | 993 | 81,2 | 4,0 | 0,0 | 0,2 | 9,4 | 5,2 |
KB | 1.105 | 8,8 | 86,7 | 0,6 | 0,4 | 2,4 | 1,2 |
GL | 333 | 0,3 | 5,7 | 41,7 | 49,5 | 0,9 | 1,8 |
Totaal | 2.431 | 37,2 | 41,8 | 6,0 | 7,0 | 5,0 | 2,9 |